.

VG LAADDEUREN GRENDEL

De eerste universele mechanische laadklepgrendel, maakt een onneembare vesting van uw laadruimte!

  • Slangen doorsnijden helpt niet. Geen oplossing, de laadklep zal niet open gaan.
  • Moeilijk te saboteren, de unit en besturing bevindt zich in de laadruimte.
  • Eenvoudig te monteren en aan te sluiten op speciale centrale, deze heeft ook mogelijkheden om de besturing te onderbreken, automatische vergrendeling na het sluiten.
  • Aan te sluiten op bestaande Centrale Portier Vergrendeling, sleutelslot of codesleutel.
  • Kan worden aangesloten op reeds aanwezige (alarm) systemen.
  • Onderhoud niet nodig – Gaat een autoleven mee.
  • Leverbaar in 12- en 24 volt.

VG LAADDEUREN GRENDEL

De VG Deurgrendel is een unieke grendel welke in veel gevallen meerdere grendels kan vervangen. Waar nu wordt gewerkt met 4 grendels kan worden volstaan met 1 VG Deurgrendel.

Nieuwe carrosserieën eisen nieuwe technieken om deuren te vergrendelen. Nieuwe voertuigen, met name LZV laadbakken hebben vaak 4 deuren, vergrendelen is of moeilijk of zeer kostbaar omdat er meerdere zware grendels geplaatst moeten worden. De VG Deurgrendel vergrendeld tot 6 deuren in éen keer. De montage kan op alle deuren ook geïsoleerde deuren. De nieuwe carrosserieën hebben vaak geïsoleerde daken of er is een rail in aangebracht, daarin kan geen bus voor de grendel worden aangebracht. Voor zwakke deuren zijn RVS platen voorhanden welke aan de buitenzijde als versteviging wordt aangebracht. De grendels worden met enkele slotbouten en schroeven aangebracht en gelijmd met carrosserielijm. De grendel heeft weinig bewegende delen, alle scharnierpunten zijn gelagerd onderhoud is niet nodig. De motor is IP 67 gesloten en heeft een laag stroomgebruik en een lange levensduur.

Hier kunt u de inhoud creëren die zal worden gebruikt binnen de module.